Produse pentru pistenbully 600 motor (8)

NATERIA MX 40 - ULEIURI PENTRU MOTOARE PE GAZ

NATERIA MX 40 - ULEIURI PENTRU MOTOARE PE GAZ

Ulei pentru motoare pe gaz de nouă generație, cu conținut scăzut de cenușă (<0,5 %) și TBN ridicat, special conceput pentru motoarele pe gaz natural cu piston din oțel și cu un BMEP ridicat Formulat cu un amestec exclusiv de aditivi de înaltă performanță și uleiuri de bază neconvenționale pentru a oferi performanțe avansate pe motoarele cu piston din oțel de ultimă generație care funcționează la presiuni mai mari Tehnologie unică de aditiv cu conținut scăzut de cenușă pentru a minimiza formarea depunerilor, asigurând în același timp un control optimizat al recesiunii supapelor TBN ridicat și retenție excelentă a TBN pentru a maximiza durata de viață a uleiului și a prelungi intervalele de schimb până la 50% Control superior al vernisului la temperaturi ridicate Se potrivește cel mai bine aplicațiilor de cogenerare Utilizare pe o gamă largă de temperaturi de funcționare
Motoare VAXELL pentru avioane CNRA și ULM, bazate pe VW

Motoare VAXELL pentru avioane CNRA și ULM, bazate pe VW

Injecție multipunct, AAC și colector de admisie specifici, aprindere dublă - Aceste motoare de 1.594, 1.914 și 2.275 ccm cilindree, oferind o putere continuă de 60, 75 și 90 CP (la 3.200 rpm, 3.100 rpm și 3.000 rpm respectiv), se bazează pe blocuri dovedite de VW boxer Tip 1, ceea ce permite oferirea lor la prețuri care (aproape) nu au concurență. Toate sunt echipate cu injecție multipunct, aprindere dublă (8 bujii și 4 circuite încrucișate), arbore cu came specific care reduce turația maximă de putere și colector de admisie studiat cu atenție. Acestea pot înlocui direct motoarele de avion cu cilindree corespunzătoare AeroVee, Great Plains, Limbach, Rev'master și - cu un adaptor - JPX. Compania oferă de asemenea transformări ale blocurilor de tip VW, aducându-le la nivelul Vaxell, precum și creșteri de cilindree și revizii generale. Pentru preparatori: arborii cu came pot fi achiziționați separat. Prețurile motoarelor EXW TTC: 11.298 € (80i) și 12.596 € (100i). Arborii cu came: 221 € TTC.
Motor Mercury F60 EFI ELPT

Motor Mercury F60 EFI ELPT

Caracteristici motor Mercury nou: Motor Mercury F60 EFI ELPT Marcă: Mercury Model: F60 EFI ELPT Putere: 60cp Combustibil: Benzină Tip: 4 cilindri în linie Cilindree: 995 CC Turație maximă: 5500-6000 rpm Sistem de injecție a combustibilului: Electronic Fuel Injection (EFI) Alternator: 18 Amp (226 Watt) Greutate la gol: 112 KG Vândut nou. Așadar: Motor Mercury F60 EFI ELPT de vânzare nou. Consultați consultantul nostru pentru vânzare și montaj pe Carry le Rouet în concesiune la partenerul nostru Nautic2000. Motor cu toate garanțiile producătorului și concesionarului. Opțiuni disponibile: – Carcasă de comandă mecanică (lateral, pupitru, lateral încastrat) – Smarcraft SC 1000 – Elice Black Max – Vessel View 502 – 703 – 903 – VesselView Link – Activ trim – Filtru decantor de tip extern – Pachet Direcție Hidraulică Preț = 7 699 – 9 299€ Sunteți interesat de acest motor? Contactați-ne. Putere: 60cp Greutate: 112kg Model: F60 EFI ELPT
100 kW – Bitzer

100 kW – Bitzer

Compresoare cu șurub semi-hermetice BITZER în stare excelentă. Compresorul este second-hand, dar a fost folosit foarte puțin. Compresorul BITZER CSH are un randament ridicat și un COP foarte bun. Funcționarea compresorului la un nivel sonor scăzut. Compresor cu șurub compact semi-hermetic BITZER în stare excelentă. Compresor folosit, dar cu puține ore de utilizare. Compresorul BITZER CSH are o eficiență ridicată și o presiune sonoră scăzută. Cod articol / Item code:CP20044 Marcă / Brand:BITZER Referință / Type:CSH6561-60Y-40P Putere / Power:100 Kw Capacitate la T° / Capacity at:+5/+45°C Debit / Flow:170 m3/h Fluid / Refrigerant:R134a An / Year:2010 Alimentare electrică / Voltage:400V-3ph-50Hz Dimensiuni / Dimensions:1107*486*468 mm Greutate / Weight:322 kg În stoc / In stock:2
Motor Mercury ME-F5 SAILPOWER

Motor Mercury ME-F5 SAILPOWER

Caracteristici motor Mercury nou: Motor Mercury ME-F5 SAILPOWER Marcă: Mercury Model: ME-F5 SAILPOWER Putere: 5cp Combustibil: Benzină Tip: 1 cilindru Cilindree: 123 CC Turație maximă: 4500-5500 rpm Sistem de inducție a combustibilului: Tija de împingere 2 supape (supapă în cap) Greutate la gol: 25 KG Vândut nou. Așadar: Motor Mercury ME-F5 SAILPOWER la vânzare nou. Consultați cu consilierul nostru pentru livrarea în Franța și Europa. Motor cu toate garanțiile producătorului și dealerului. Preț = 1 819€ Sunteți interesat de acest motor? Contactați-ne. Putere: 5cp Greutate: 25kg Model: ME-F5 SAILPOWER
TINBOT RS1

TINBOT RS1

TINBOT RS1 MOTOR: 35000W Baterie: 72V - 120ah Autonomie: 200kms Viteză maximă: 120km/h Greutate: 183kgs Capacitate de încărcare: 150kgs Timp de încărcare: 4-6h Încărcător rapid 25A Priză T2 (stații de încărcare) motor:35000W Baterii:72V - 120ah Autonomie:200kms Viteză max:120km/h Greutate:183kgs
Turbo-multiplicatori - Multiplicator motor electric/compresor centrifugal 5800 kW la 9200 rpm

Turbo-multiplicatori - Multiplicator motor electric/compresor centrifugal 5800 kW la 9200 rpm

Turbo multiplicator tip TU 560, pe lagăre netede Putere transmisibilă 5 810 kW, Viteză de intrare 1 480 rot/min Viteză de ieșire 9 230 rot/min Acest turbo multiplicator a fost conceput și fabricat de BCSA Gear pentru antrenarea unui compresor centrifugal. Acest aparat este instalat la Qatar Gaz.
Motor Mercury ME-F2.5 MH

Motor Mercury ME-F2.5 MH

Caracteristici motor Mercury nou: Motor Mercury ME-F2.5 MH Marcă: Mercury Model: ME-F2.5 MH Putere: 2.5cp Combustibil: Benzină Tip: 1 cilindru MidSection: MidSection convențional Cilindree: 85 CC Turație maximă: 4500-5500 rpm Sistem de inducție a combustibilului: Tija de împingere 2 supape (supapă în cap) Greutate la gol: 17 KG Vândut nou. De știut: Motor Mercury ME-F2.5 MH la vânzare nou. Consultați consultantul nostru pentru livrare în Franța și Europa. Motor cu toate garanțiile producătorului și dealerului. Preț = 1 099€ Sunteți interesat de acest motor? Contactați-ne. Putere: 2,5cp Greutate: 17kg Model: ME-F2.5 MH